PN-13/14 - sprostowanie SIWZ i zmiana terminu złożenia i otwarcia ofert PDF Drukuj Email
Wpisany przez Adrianna Zalewska   
czwartek, 13 marca 2014 12:43
Szczecin, dnia 13.03.2014 r.
Nr rej. DAG / 382 / 29 / 2014


Dotyczy:    postępowania nr PN-13/14 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
na dostawę opatrunków sterylnych, pętli i opasek naczyniowych, strzykawek, formaliny i benzyny aptecznej
.


Zachodniopomorskie Centrum Onkologii – Zamawiający informuje, że jest w trakcie przygotowywania odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania.
Ponadto Zamawiający przesyła sprostowanie dotyczące Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie projektu umowy:
1.    Data zawarcia umowy – 1 strona projektu umowy: zamiast roku 2013 powinien być rok 2014.
2.    Paragraf 5 otrzymuje nowe brzmienie:
§ 5.
1. W przypadku, gdy WYKONAWCA nie będzie w stanie dostarczyć zamówionego produktu, na który umowę zawarto, WYKONAWCA jest zobowiązany dostarczyć za zgodą ZAMAWIAJĄCEGO produkt o tych samych lub lepszych właściwościach  innego producenta, spełniający wymagania ZAMAWIAJĄCEGO. Cena zamiennego produktu nie może być wyższa od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem ust. 3.
2. W przypadku, gdy WYKONAWCA nie będzie w stanie zaoferować w zastępstwie produktu o tych samych lub lepszych właściwościach innego producenta, spełniającego wymagania zawarte w SIWZ, ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do dokonania zakupu interwencyjnego u innego podmiotu a WYKONAWCA zobowiązuje się do pokrycia ewentualnej różnicy ceny na podstawie noty obciążeniowej, z zastrzeżeniem ust. 4 i zapłaty kary umownej w wysokości określonej w § 4 ust. 1 pkt 1, liczonej do dnia realizacji dostawy interwencyjnej.
3. W przypadku zaprzestania produkcji produktu przez producenta, WYKONAWCA zobowiązany jest niezwłocznie udokumentować i powiadomić o tym fakcie ZAMAWIAJĄCEGO. Jednocześnie WYKONAWCA zobowiązany jest dostarczyć zamiennik danego produktu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Apteki. Cena zamiennika nie może być wyższa niż produktu podanego w załączniku asortymentowym do umowy.
4. Dostawa produktu zamiennego w przypadku, o którym mowa w ust. 1 nie wymaga zmiany umowy.
5. Zakup interwencyjny zmniejsza odpowiednio wielkość przedmiotu umowy oraz wartość umowy u wartość tego zakupu.
6. Korzystanie przez ZAMAWIAJĄCEGO z prawa odstąpienia od zamówienia pozostaje bez wpływu na prawo do naliczenia kary umownej i odszkodowania uzupełniającego.

W związku z powyższym zmianie ulegają następujące terminy:
1) Termin złożenia ofert: do 20.03.2014 roku do godz. 9:00.
2) Termin otwarcia ofert: 20.03.2014 roku o godz. 9:15.
Miejsce złożenia oraz miejsce otwarcia ofert nie ulegają zmianie.

W załączeniu pismo.