ogłoszenie o wszczęciu postępowania PN-27/14 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Adrianna Zalewska   
wtorek, 17 czerwca 2014 11:58

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR PN-27/14

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin ogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 prawa zamówień publicznych:

NA PRZEBUDOWĘ WYTWARZANIA, ZARZĄDZANIA I DYSTRYBUCJI MEDIÓW ENERGETYCZNYCH Z WYKORZYSTANIEM ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII
WRAZ Z BUDOWĄ PARKINGÓW I WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU ADMINISTRACJI.


I. Informacje ogólne.
1. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. ZAMAWIAJĄCY, przewiduje w ogłoszeniu o zamówieniu udzielanie zamówień uzupełniających,o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt. 6 ustawy,  przy czym wartość zamówień uzupełniających nie może przekraczać 10% wartości zamówienia podstawowego.
3. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. ZAMAWIAJĄCY ustala wadium, będące warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wysokość wynosi 180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych).
5. Nie przewiduje się udzielania zaliczek.

II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferowane wynagrodzenie winno być wyrażone w złotych polskich.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu WYKONAWCY.
3. Wszystkie strony oferty a także miejsca, w których WYKONAWCA naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
4. Zawarte w ofercie kopie dokumentów muszą posiadać poświadczenie zgodności z oryginałem. Poświadczenia takiego może dokonać pełnomocny przedstawiciel WYKONAWCY.
5. Każda strona oferty winna być ponumerowana.
6. Oferta powinna zawierać:
6.1. Ofertę cenową w formie wypełnionego, lub opracowanego przez WYKONAWCĘ formularza ofertowego zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ, wraz wypełnionym formularzem zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ przedstawiającym składniki cenowe, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego.
Uwaga: edytowalną wersję formularza ofertowego wraz z załącznikami ZAMAWIAJĄCY umieścił na stronie internetowej www.onkologia.szczecin.pl.
6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego WYKONAWCA przedstawia:
6.2.1.    Oświadczenie (zawarte w treści formularza ofertowego) potwierdzające, że WYKONAWCA:
a)    posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Prawa zamówień publicznych,
6.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
6.2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub, wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
6.2.4. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 Prawa zamówień publicznych.
Uwaga: dokumenty wskazane w pkt. 6.2.3. muszą być wystawione w terminie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed datą otwarcia ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2.2, 6.2.4.  i 6.2.5. w terminie nie wcześniejszym niż 6 miesięcy.
6.2.5. Jeżeli, w przypadku WYKONAWCY mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, WYKONAWCA składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 6.2.4. stosuje się odpowiednio.
6.2.6. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2.2.-6.2.4 ustawy składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, oraz składa   zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego swego kraju pochodzenia albo zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy.
Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 6.2.4. stosuje się odpowiednio.
6.2.7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2.2 - 6.2.4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji WYKONAWCY, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 6.2.4. stosuje się odpowiednio.
6.3.  W celu potwierdzenia posiadania przez WYKONAWCĘ niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia:
6.3.1. Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz załączenia dowodów dotyczących najważniejszych robót poniżej wskazanych, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Takimi dowodami są:
1) poświadczenie wykonanych prac (wystawione przez użytkowników),
2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze WYKONAWCA nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1 (np. likwidacja osoby prawnej, zaprzestanie działalności gospodarczej, wykreślenie osoby fizycznej z CEIDG).
Dla spełniania tego wymogu ZAMAWIAJĄCY żąda wykonania co najmniej:
a)    jednej lub kilku robót budowlanych, której przedmiotem była budowa sieci ciepłowniczych  preizolowanych o długości, łącznie co najmniej 2 km oraz
b)    jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa lub przebudowa kotłowni gazo-olejowej o wydajności, co najmniej 2,0 MW oraz
c)    jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa lub przebudowa źródła ciepła opartego o pompy ciepła o mocy jednej pompy ciepła powyżej 60 kW każda, których łączna moc cieplna wynosi, co najmniej 0,8 MW oraz
d)    jednej lub kilku robót budowlanych , których przedmiotem było wykonanie odwiertów - każdy wykonywany na potrzeby wykorzystania ciepła Ziemi – o łącznej długości co najmniej 8 km przy czym długość każdego odwiertu nie może być krótsza niż 180 m; odwierty muszą być potwierdzone wykonanym Projektem Geologicznym oraz
e)  jednej roboty budowlanej, której przedmiotem było budowa kolektorów słonecznych o łącznej powierzchni co najmniej 100 m? oraz
f)    jednej roboty budowlanej, której przedmiotem był montaż ogniw fotowoltaicznych o mocy do 150 kW oraz
g)   jednej lub kilku robót budowlanych łącznie, których przedmiotem było wykonanie utwardzonej nawierzchni drogowej (kostka betonowa) o powierzchni co najmniej 2 500,00 m?.
6.3.2.  ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio ZAMAWIAJĄCEMU.          
6.3.3. Oświadczenia na temat średniego rocznego zatrudnienia u WYKONAWCY oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.  ZAMAWIAJĄCY wymaga minimum 30 pracowników, w tym 4 osoby personelu kierowniczego.
6.3.4. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych  do  wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.  Kierownik budowy i kierownicy robót muszą spełniać poniższe warunki:
6.3.4.1. kierownik budowy – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a. łącznie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, z czego co najmniej jedno na stanowisku kierownika budowy na inwestycji prowadzonej w obiekcie użyteczności publicznej o wartości brutto minimum 10,0 mln zł,
b. posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi,
c. przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę,
6.3.4.2. kierownik robót sanitarnych – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a. łącznie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót sanitarnych,
b. posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami sanitarnymi w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przez okres nie krótszy niż 5 lat,
c. przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę,
6.3.4.3. kierownik robót elektrycznych – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a. łącznie, co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych,
b. posiadać uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych przez okres nie krótszy niż 2 lata,
c. przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę,
6.3.4.4. kierownik robót geologicznych - wskazana osoba ma posiadać  następujące  kwalifikacje:
a) uprawnienia do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi kategorii IV lub V, w zakresie wykonywania i dokumentowania prac geologicznych w celu wykorzystania ciepła Ziemi, lub wcześniej uzyskane uprawnienia, które upoważniają do kierowania w powyższym zakresie przez okres nie krótszy niż 5 lat,
b) świadectwa stwierdzające kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi powinny być wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze Dz. U. Nr 163, poz. 981 (z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenia Ministra z dnia 16 grudnia 2011 r.  w sprawie kwalifikacji w zakresie geologii (Dz. U. Nr 275, poz. 1629) z uwzględnieniem art. 210,
6.3.4.5. Kierownik robót drogowych – wskazana osoba ma posiadać następujące  kwalifikacje:
a) łącznie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót drogowych,
b) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej przez okres nie krótszy niż 2 lata,
c) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę,
Uwaga: Kierownik budowy i kierownicy robót muszą być zatrudnieni w firmie będącej WYKONAWCĄ prac (firma, która złożyła najkorzystniejszą ofertę). Nie mogą to być osoby zatrudnione w firmie podwykonawczej.
W celu potwierdzenia zatrudnienia, WYKONAWCA po wyborze jego oferty a przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć kopie umowy potwierdzające zatrudnienie ww. kadry kierowniczej u WYKONAWCY prac.
6.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez WYKONAWCĘ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których WYKONAWCA posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych).
6.5. WYKONAWCA, wraz z  ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od WYKONAWCÓW zostanie dokonana wg formuły ”spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie.
6.6.    Upoważnienie lub pełnomocnictwo, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści dokumentu określonego w pkt. 6.2.2.).
6.7.    WYKONAWCA dołączy do oferty kosztorys ofertowy w formie szczegółowej z podaniem cen robocizny, materiałów, sprzętu oraz narzutów i cen jednostkowych zgodnie z rozdziałem XIII niniejszej specyfikacji. Kosztorys ofertowy należy przedłożyć  w formie papierowej i elektronicznej.
6.7.1.    Kosztorys powinien zostać przygotowany według opracowanego przez WYKONAWCĘ przedmiaru robót (załączonego do kosztorysu). Udostępniony przez ZAMAWIAJĄCEGO przedmiar pełni jedynie rolę pomocniczą.
6.7.2.    Wszystkie pozycje kosztorysowe muszą zawierać cenę jednostkową. Ceny jednostkowe i wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Na stronie tytułowej WYKONAWCA, za wykonanie przedmiotu zamówienia, poda cenę ryczałtową brutto, cyfrowo i słownie, VAT, cenę netto i brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6.7.3.    Elementy cenotwórcze tj. stawka robocizny, wysokość narzutów winny zostać umieszczone na stronie tytułowej części kosztorysu określonej branży i odnoszą się do wszystkich pozycji.
6.7.4. W cenie materiałów należy uwzględnić koszt ich zakupu.
6.7.5. Ze względu na różne źródła finansowania inwestycji WYKONAWCA winien przedłożyć kosztorysy dla każdego zadania osobno tj. osobne kosztorysy dla zadania związanego z „Przebudową wytwarzania, zarządzania i dystrybucji mediów energetycznych”, osobne dla zadania „Budowa części dróg dojazdowych, parkingów, zagospodarowanie terenu wraz z uzbrojeniem podziemnym”   i osobno dla zadania „Wykonanie w budynku Administracji węzła cieplnego c.o. , c.w.u. oraz przyłącza cieplnego i wodociągowego”.
6.7.6. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów.
6.7.7. Różnice pomiędzy przyjętymi przez WYKONAWCĘ w powyższych dokumentach ilościami, cenami  i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko WYKONAWCY i obciążają go w całości.
6.7.8. W razie nie wyszczególnienia przez WYKONAWCĘ w kosztorysie jakiejkolwiek pozycji, bądź zakresu robót niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że zostały one przez WYKONAWCĘ ujęte w ogólnej cenie wykonania zamówienia.
7. Dokumenty składające się na ofertę powinny być ułożone w kolejności wymienionej w niniejszej specyfikacji.
8. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu WYKONAWCÓW wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z ZAMAWIAJĄCYM, składania odbierania wszelkich oświadczeń, w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania. Ponadto dokumenty określone w punkcie 6.2.2 - 6.2.4. wymagane są od każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie.
9. Jeżeli WYKONAWCA, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 6.3. i 6.4.  polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy,
a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCY przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych, o których mowa w pkt 6.2.2 - 6.2.4. oraz dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
b) zakresu dostępnych WYKONAWCY zasobów innych podmiotów,
c) sposobu wykorzystania zasobów innych podmiotów przez WYKONAWCĘ przy wykonywaniu zamówienia,
d) charakteru stosunku, jaki będzie łączył WYKONAWCĘ z innymi podmiotami,
e) zakresu i okresu udziału innych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia.
10.    Brak dokumentów oferty wymienionych w pkt 6.2. – 6.6. mimo wezwania do ich uzupełnienia w trybie określonym w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz nie zachowanie innych wymogów określonych w specyfikacji spowoduje wykluczenie WYKONAWCY z dalszego postępowania.
11.    Każdy WYKONAWCA przedłoży tylko jedną ofertę. WYKONAWCA, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania.
12.    WYKONAWCA może wprowadzić zmiany, lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem otrzymania, przez ZAMAWIAJĄCEGO, pisemnego powiadomienia o zmianach lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert. Wycofanie lub zmiana oferty po upływie terminu składania ofert jest niedopuszczalne.
13.    Brak możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne przez tego samego WYKONAWCĘ, jeżeli nie zrealizował zamówienia którego następstwem było rozwiązanie/wypowiedzenie umowy
14.    Warunki potwierdzające udział Podwykonawców w realizacji zadania według wykazu podwykonawców (Załącznik Nr 6 do SIWZ):
W przypadku wskazania podwykonawców, WYKONAWCA zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany formularz, z zakresem robót budowlanych jakie WYKONAWCA planuje powierzyć podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. formularza ZAMAWIAJĄCY uzna za potwierdzenie, że WYKONAWCA wykona całość prac bez udziału podwykonawców.
15.    Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.   

III. Kryteria oceny ofert.
Cena: 100%

IV. Informacje końcowe.
1. Termin składania ofert: 9.07.2014 roku do godziny 10:00.
2. Miejsce: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, budynek administracyjny, I piętro, pokój 101 – kancelaria.
3. Adres strony, na której jest udostępniona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.szczecin.pl
4. WYKONAWCA jest związany złożoną ofertą przez okres trzydziestu dni, począwszy od upływu terminu składania ofert.
5. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia ustala się w sposób następujący:
Zakończenie robót nastąpi najpóźniej do dnia:
* ETAP I zamówienia: do dnia 30.04.2015r.
* ETAP II zamówienia: do dnia 30.09.2015r.
* ETAP III zamówienia: do dnia 30.09.2015r.
* ETAP IV zamówienia: do dnia 31.12.2015r.
Wymagane terminy realizacji przedstawiono w Załączniku Nr 30 do SIWZ.
Etapy zrealizowania przedmiotu zamówienia ustala się w sposób następujący:
Etap I – Wykonanie kompletnego dolnego źródła ciepła (odwierty, pionowe kolektory gruntowe, studnie kolektorowe, sieci połączeniowe), uzbrojenie podziemne w sieci kanalizacyjne, drenażowe, wodociągowe,  elektryczne w miejscach odwiertów. Ułożenie sieci elektrycznych związanych z budowa elementów fotowoltaiki i trafostacji, Budowa nowego parkingu Nr 12 (Zadanie 1) w miejscach odwiertów wraz z wszelką infrastrukturą podziemną przy budynku Administracji. Budowa kompleksowa węzła c.o, c.w.u. i wody lodowej wraz z przyłączem cieplnym i wodociągowym do Budynku Administracji. Ułożenie sieci zewnętrznych rurociągów instalacji wody lodowej i instalacji kolektorów słonecznych od pomieszczenia węzła W8 budynku Administracji do terenu przy budynku kotłowni. Roboty rozbiórkowe oczyszczalni ścieków. Wykonanie instalacji elektrycznych w pomieszczeniu kuchni przylegającej do budynku kotłowni.
Etap II – Przebudowa  budynku  kotłowni wraz  z  instalacją  wewnętrzną i przyłączami wodociągowym, kanalizacyjnym, gazowym. Sieci zewnętrzne, c.o., c.w.u., c.t., chłodu. Przebudowa węzłów cieplnych i chłodu w poszczególnych budynkach. Budowa nowych parkingów Nr 2, 3 i 4 (Zadanie 2) w   miejscach  odwiertów głębinowych wraz z wszelką infrastruktura podziemną. Montaż kolektorów słonecznych i instalacji wody grzewczej układu w budynku Administracji. Odtworzenie dróg i chodników po robotach sieciowych. Wykonanie  niwelacji terenu i konstrukcji wsporczej pod fotowoltaikę.
Etap III – Montaż zewnętrznego zbiornika oleju. Montaż trafostacji i elementów fotowoltaiki. Odtworzenie terenów zielonych po robotach sieciowych.
Etap IV – drobne prace wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne, rozruch, odbiory, szkolenia, rozliczenie inwestycji.
6. Niniejsze ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.06.2014 roku pod numerem: 204710 – 2014.