ogłoszenie o wszczęciu postępowania PN-23/15 |
![]() |
Wpisany przez Adrianna Zalewska |
poniedziałek, 20 lipca 2015 11:22 |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR PN-23/15 Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin ogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 prawa zamówień publicznych: NA DOSTAWĘ APARATU DO WYKONYWANIA BARWIEŃ HISTOCHEMICZNYCH WRAZ Z ZESTAWEM ODCZYNNIKÓW NA ROK PRACY ORAZ ODBIÓR OPAKOWAŃ PO ODCZYNNIKACH I SPRAWOWANIE SERWISU POGWARANCYJNEGO. I. Informacje ogólne. 1. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje w ogłoszeniu o zamówieniu udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej, w treści specyfikacji „ustawą”). 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. ZAMAWIAJĄCY nie wymaga wpłaty wadium w postępowaniu. 5. Nie przewiduje się udzielania zaliczek. II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferowane ceny winny być wyrażone w złotych polskich. 2. Oferta powinna być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu WYKONAWCY. 3. Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których WYKONAWCA naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 4. Zawarte w ofercie kopie dokumentów muszą posiadać poświadczenie zgodności z oryginałem. Poświadczenia takiego może dokonać pełnomocny przedstawiciel WYKONAWCY. 5. Każda strona oferty winna być ponumerowana. 6. Oferta powinna zawierać: 6.1. Ofertę cenową w formie wypełnionego, lub wykonanego przez WYKONAWCĘ formularza ofertowego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ wraz z wypełnionym Załącznikiem nr 1, 2 i 3 do SIWZ przedstawiającym koszty jednostkowe oraz potwierdzenie spełniania wymagań funkcjonalnych. Wypełnione Załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ na nośniku w formacie elektronicznym z prawami do edycji (*.doc) należy załączyć do wersji papierowej. Uwaga: edytowalną wersję formularza ofertowego wraz z załącznikiem ZAMAWIAJĄCY umieścił na stronie internetowej. 6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego WYKONAWCA przedstawia: 6.2.1. Oświadczenie (zawarte w treści formularza ofertowego) potwierdzające, że WYKONAWCA: * posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; * posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; * znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; * nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Prawa zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z tego powodu, że w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, a w szczególności, gdy WYKONAWCA nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. 6.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. Uwaga: dokumenty wskazane w pkt. 6.2.2. muszą być wystawione w terminie nie wcześniejszym niż 6 miesięcy przed tą datą. 6.3. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2.2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 6.2.2. stosuje się odpowiednio. 6.4. W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY żąda załączenia: 6.4.1. Dokumentacji stanowiącej podstawę potwierdzenia wymagań funkcjonalnych oferowanego przedmiotu dostawy – zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 6.4.2. Autoryzacji producenta urządzenia medycznego w zakresie dostaw i usług serwisowych. 6.4.3. Wykazu osób realizujących czynności serwisowe, ze wskazaniem posiadanych przez nich uprawnień i certyfikatów mających zastosowanie przy realizacji niniejszej umowy. 6.5. WYKONAWCA, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły ”spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie. 6.6. Upoważnienie lub pełnomocnictwo, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści dokumentu określonego w pkt. 6.2.2.). 7. Dokumenty składające się na ofertę powinny być ułożone w kolejności wymienionej w niniejszej specyfikacji. 8. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu WYKONAWCÓW wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z ZAMAWIAJĄCYM, składania odbierania wszelkich oświadczeń, w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania. Ponadto dokumenty określone w punkcie 6.2.2 wymagane są od każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 9. Jeżeli WYKONAWCA, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 6.4 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi, WYKONAWCA musi udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem w przedmiocie solidarnej odpowiedzialności z WYKONAWCĄ za szkodę ZAMAWIAJĄCEGO powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów., ZAMAWIAJĄCY może zażądać od WYKONAWCY przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych, o których mowa w pkt. 6.2.2. 10. Brak jakiegokolwiek z wymienionych wyżej dokumentów oferty mimo wezwania do ich uzupełnienia w trybie określonym w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz nie zachowanie innych wymogów określonych w specyfikacji spowoduje wykluczenie WYKONAWCY z dalszego postępowania. 11. Każdy WYKONAWCA przedłoży tylko jedną ofertę. WYKONAWCA, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 12. WYKONAWCA może wprowadzić zmiany, lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem otrzymania, przez ZAMAWIAJĄCEGO, pisemnego powiadomienia o zmianach, lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert. Wycofanie lub zmiana oferty po upływie terminu składania ofert są niedopuszczalne. 13. Wymagania w zakresie realizowania zamówienia przez podwykonawców: 13.1. Umowa pomiędzy WYKONAWCĄ a podwykonawcą powinna być zawarta w formie pisemnej i ZAMAWIAJĄCY oczekuje wprowadzenia do niej warunków serwisu przyjętych przez WYKONAWCĘ w niniejszym postępowaniu a ponadto przedłożenia ZAMAWIAJĄCEMU: * umowy obejmującej usługę serwisu gwarancyjnego – najpóźniej w dniu dostawy urządzenia medycznego; * umowy obejmującej usługę serwisu pogwarancyjnego – najpóźniej na siedem dni przed upływem okresu gwarancji. 13.2. Wskazany powyżej wymóg formalny dotyczy także późniejszych zmian do umowy. 13.3. Za działania podwykonawców, w ramach realizacji zamówienia, pełną odpowiedzialność wobec ZAMAWIAJĄCEGO ponosi WYKONAWCA. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. III. Kryteria oceny ofert. 1 - cena 80% 2 - wydajność preparatów na dzień pracy 10% 3 - liczba różnych barwień wykonywanych jednocześnie na aparacie 10% IV. Informacje końcowe. 1. Termin składania ofert: 29.07.2015 roku do godz. 09:00. 2. Miejsce: Sekretariat Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22, budynek administracyjny, I piętro, pokój nr 1.04 w dni robocze w godz. 7:00 – 14:35. 3. Adres strony, na której jest udostępniona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.szczecin.pl 4. WYKONAWCA jest związany złożoną ofertą przez okres trzydziestu dni, począwszy od upływu terminu składania ofert. 5. Termin wykonania zamówienia ustala się na okres 10 lat od dnia dostawy, w tym: 1) dostawa urządzenia i uruchomienie: 14 dni od dnia podpisania umowy, 2) dostawa odczynników: 12 miesięcy od dnia uruchomienia urządzenia medycznego, z tym, że pierwsza dostawa nastąpi w dniu uruchomienia, 3) serwis pogwarancyjny: 8 lat po zakończeniu okresu gwarancji. 6. Niniejsze ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.07.2015 roku pod numerem: 182336 – 2015. |