PN-25/16 - zmiana terminu złożenia i otwarcia ofert |
![]() |
Wpisany przez Adrianna Zalewska |
poniedziałek, 10 października 2016 10:59 |
Dotyczy postępowania nr PN-25/16 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i serwis aparatu do znieczulenia, respiratora oraz trzech monitorów pacjenta. Zamawiający – Zachodniopomorskie Centrum Onkologii z siedzibą w Szczecinie informuje, iż w związku z zadanymi zapytaniami dotyczącymi postępowania nr PN-25/16, zmianie ulegają następujące terminy: 1) Termin złożenia ofert: do 17.10.2016 roku do godz. 10:00. 2) Termin otwarcia ofert: 17.10.2016 roku o godz. 10:15. Miejsce złożenia oraz miejsce otwarcia ofert nie ulegają zmianie. Odpowiedzi na pytania zostaną udzielone w terminie późniejszym, Zamawiający jest w trakcie ich uzgadniania. |