PN-15/16 Ogłoszenie o wszczęciu postępowania PDF Drukuj Email
Wpisany przez Jolanta Paluch   
piątek, 27 maja 2016 12:48

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR PN-15/16

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin ogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 prawa zamówień publicznych na:

DOSTAWĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

I. Informacje ogólne.

1.        ZAMAWIAJĄCY  dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.

2.        ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje w ogłoszeniu o zamówieniu udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej, w treści specyfikacji „ustawą").

3.        Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4.        ZAMAWIAJĄCY nie wymaga wpłaty wadium w postępowaniu.

5.    Nie przewiduje się udzielania zaliczek.

 

II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

1.        Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferowane ceny winny  być wyrażone w złotych polskich.

2.        Oferta powinna być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu WYKONAWCY.

3.        Wszystkie strony oferty a także miejsca, w których WYKONAWCA naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

4.        Zawarte w ofercie kopie dokumentów muszą posiadać poświadczenie zgodności z oryginałem. Poświadczenia takiego może dokonać pełnomocny przedstawiciel WYKONAWCY.

5.        Każda strona oferty winna być ponumerowana.

6.        Oferta powinna zawierać:

6.1. Ofertę cenową w formie wypełnionego, lub wykonanego przez WYKONAWCĘ  formularza ofertowego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym Załącznikiem  nr 1 do SIWZ przedstawiającym potwierdzenie spełniania wymagań funkcjonalnych, przez oferowany przedmiot dostawy.

Wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ na nośniku w formacie elektronicznym
z prawami do edycji (*.doc) należy załączyć do wersji papierowej.

Uwaga: edytowalną wersję formularza ofertowego wraz z Załącznikiem nr 1 do SIWZ ZAMAWIAJĄCY umieścił na stronie internetowej.

6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego WYKONAWCA przedstawia:

6.2.1.   Oświadczenie (zawarte w treści formularza ofertowego) potwierdzające,  że WYKONAWCA:

-           posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

-           posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

-           znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

-           nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Prawa zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z tego powodu,  że w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie  naruszył obowiązki zawodowe, a w szczególności, gdy WYKONAWCA nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.

6.2.2.   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.

Uwaga: dokumenty wskazane w pkt. 6.2.2. muszą być wystawione w terminie nie wcześniejszym niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

6.3. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2.2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę    lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 6.2.2. stosuje się odpowiednio.

6.4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym  przez ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY żąda załączenia:

6.4.1.   Dokumentacji stanowiącej podstawę potwierdzenia wymagań funkcjonalnych oferowanego przedmiotu dostawy - zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku  nr 1 do SIWZ.

6.4.2.  Ważnych i aktualnych na dzień otwarcia ofert dokumentów  potwierdzających   dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, zaświadczenie z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych Rzeczypospolitej Polskiej o wpisie do rejestru; (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana/z powiadomienia do rejestru  winna odpowiadać nazwie handlowej/katalogowej oferowanego wyrobu.

6.4.3.   Nieodpłatnych próbek dla wszystkich pozycji w pakietach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ.

6.5. WYKONAWCA, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia" w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych
w ofercie.

6.6. Upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści dokumentu określonego w pkt. 6.2.2.).

7.        Dokumenty składające się na ofertę powinny być ułożone w kolejności wymienionej
w niniejszej specyfikacji.

8.        W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu WYKONAWCÓW wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z ZAMAWIAJĄCYM, składania odbierania wszelkich oświadczeń, w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania. Ponadto dokumenty określone w punkcie 6.2.2 wymagane są od każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie.

9.        Jeżeli WYKONAWCA, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 6.4 polega  na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi, WYKONAWCA musi udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia,  w szczególności przedstawiając  zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem  w przedmiocie solidarnej odpowiedzialności z WYKONAWCĄ za szkodę ZAMAWIAJĄCEGO powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów., ZAMAWIAJĄCY może zażądać    od WYKONAWCY przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych, o których mowa w pkt 6.2.2.

10.    Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych pkt. 6.2 - 6.6, mimo wezwania do ich uzupełnienia w trybie określonym w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz nie zachowanie innych wymogów określonych w specyfikacji spowoduje wykluczenie WYKONAWCY z dalszego postępowania.

11.    Każdy WYKONAWCA przedłoży tylko jedną ofertę. WYKONAWCA, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania.

12.    WYKONAWCA może wprowadzić zmiany, lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem otrzymania, przez ZAMAWIAJĄCEGO, pisemnego powiadomienia o zmianach  lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert. Wycofanie lub zmiana oferty    po upływie terminu składania ofert jest niedopuszczalne.

III. Kryteria oceny ofert.

1.        Cena: 95%

2.        Termin realizacji dostawy: 5%

IV. Informacje końcowe.

1.        Termin składania ofert: do 7.06.2016 roku o godz. 0800.

2.        Miejsce: Sekretariat Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie  przy ul. Strzałowskiej 22, budynek administracyjny, I piętro, pokój nr 1.04 w dni robocze w godz. 700 - 1435.

3.        Adres strony, na której jest udostępniona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.szczecin.pl

4.        WYKONAWCA jest związany złożoną ofertą przez okres trzydziestu dni, począwszy od upływu terminu składania ofert.

5.        Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia od 1.07.2016 r. do 30.06.2017r.

6.        Niniejsze ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.05.2016 roku pod numerem  136048 - 2016.

120 Normal 0 false 21 false false false PL X-NONE X-NONE