PN-17/16 Ogłoszenie o wszczęciu postępowania PDF Drukuj Email
Wpisany przez Jolanta Paluch   
czwartek, 02 czerwca 2016 14:07
120

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR PN-17/16

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin ogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 prawa zamówień publicznych na:

 

KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WRAZ Z USŁUGAMI W ZAKRESIE POMOCY PRZY PACJENTACH I TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO  W BUDYNKU NR 4

ODDZIAŁU RADIOTERAPII ORAZ KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA  PARTERZE I W PIWNICY BUDYNKU NR 8 CENTRUM DIAGNOSTYKI I TERAPII NOWOTWORÓW PIERSI

I. Informacje ogólne.

1.        ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2.        ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje w ogłoszeniu o zamówieniu udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej, w treści specyfikacji „ustawą").

3.        Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4.        ZAMAWIAJĄCY nie wymaga wpłaty wadium w postępowaniu.

5.    Nie przewiduje się udzielania zaliczek.

 

II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

1.        Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferowane ceny winny być wyrażone w złotych polskich.

2.        Oferta powinna być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu WYKONAWCY.

3.        Wszystkie strony oferty a także miejsca, w których WYKONAWCA naniósł zmiany winny  być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

4.        Zawarte w ofercie kopie dokumentów muszą posiadać poświadczenie zgodności z oryginałem. Poświadczenia takiego może dokonać pełnomocny przedstawiciel WYKONAWCY.

5.        Każda strona oferty winna być ponumerowana.

6.        Oferta powinna zawierać:

6.1.   Ofertę cenową w formie wypełnionego, lub wykonanego przez WYKONAWCĘ formularza ofertowego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ .

Uwaga: edytowalną wersję formularza ofertowego wraz z załącznikiem ZAMAWIAJĄCY umieścił na stronie internetowej.

6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego WYKONAWCA przedstawia:

6.2.1.   Oświadczenie (zawarte w treści formularza ofertowego) potwierdzające,  że WYKONAWCA:

-           posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

-           posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

-           znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

-           nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Prawa zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z tego powodu,    że w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie  naruszył obowiązki zawodowe, a w szczególności, gdy WYKONAWCA nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.

6.2.2.   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji   o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.

Uwaga: dokumenty wskazane w pkt. 6.2.2. muszą być wystawione w terminie nie wcześniejszym niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

6.3. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2.2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę   lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 6.2.2. stosuje się odpowiednio.

6.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez WYKONAWCĘ niezbędnej wiedzy  i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ZAMAWIAJĄCY żąda przedstawienia wykazu podobnych zadań wykonanych lub wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien obejmować zadania odpowiadające, swoim rodzajem i wartością, przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie. Takimi dowodami są:

1) poświadczenie,

2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze WYKONAWCA nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 (np. likwidacja osoby prawnej, zaprzestanie działalności gospodarczej, wykreślenie osoby fizycznej z CEIDG).

Za zadania odpowiadające, swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ZAMAWIAJĄCY uznaje zamówienie, którego przedmiotem było świadczenie przez okres, co najmniej 12 miesięcy usług kompleksowego bieżącego utrzymania czystości w szpitalu  o liczbie łóżek objętej zamówieniem na utrzymanie czystości nie mniejszej niż 50.

ZAMAWIAJĄCY wymaga ujęcia w wykazie co najmniej dwóch zadań realizowanych na rzecz dwóch różnych zamawiających, z potwierdzeniem należytego wykonania.

6.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez WYKONAWCĘ
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których WYKONAWCA posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

6.6. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY żąda załączenia wykazu środków dezynfekcyjnych oraz wykazu środków myjąco - czyszczących przewidzianych do stosowania przy realizacji usługi.

6.7. WYKONAWCA, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy albo informację o tym,   że nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym  od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia" w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych
w ofercie.

6.8. Upoważnienie lub pełnomocnictwo, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ  (o ile uprawnienie to nie wynika z treści dokumentu określonego w pkt. 6.2.2.).

7.         Dokumenty składające się na ofertę powinny być ułożone w kolejności wymienionej
w niniejszej specyfikacji.

8.         W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane  jest pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu WYKONAWCÓW wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie  do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z ZAMAWIAJĄCYM, składania odbierania wszelkich oświadczeń, w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania. Ponadto dokumenty określone w punkcie 6.2.2 wymagane są od każdego
z podmiotów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie.

9.         Jeżeli WYKONAWCA, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 6.4 polega  na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi, WYKONAWCA musi udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia,  w szczególności przedstawiając  zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem    w przedmiocie solidarnej odpowiedzialności z WYKONAWCĄ za szkodę ZAMAWIAJĄCEGO powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów., ZAMAWIAJĄCY może zażądać od WYKONAWCY przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych, o których mowa w pkt 6.2.2.

10.     Brak jakiegokolwiek z wymienionych wyżej dokumentów oferty mimo wezwania  do ich uzupełnienia w trybie określonym w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych   oraz nie zachowanie innych wymogów określonych w specyfikacji spowoduje wykluczenie WYKONAWCY z dalszego postępowania.

11.     Każdy WYKONAWCA przedłoży tylko jedną ofertę. WYKONAWCA, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania.

12.     WYKONAWCA może wprowadzić zmiany, lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem otrzymania, przez ZAMAWIAJĄCEGO, pisemnego powiadomienia o zmianach lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert. Wycofanie lub zmiana oferty po upływie terminu składania ofert są niedopuszczalne.

 

III. Kryteria oceny ofert.

1.        Cena: 95%

2.        Nadzór nad pracownikami  5%

 

IV. Informacje końcowe.

1.        Termin składania ofert: 10.06.2016 roku o godz. 08:00.

2.        Miejsce: Sekretariat Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie    przy ul. Strzałowskiej 22, budynek administracyjny, I piętro, pokój nr 1.04 w dni robocze     w godz. 700 - 1435.

3.        Adres strony, na której jest udostępniona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.szczecin.pl

4.        WYKONAWCA jest związany złożoną ofertą przez okres trzydziestu dni, począwszy od upływu terminu składania ofert.

5.        Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od 1.07. 2016 r. do 30. 06. 2017r.

6.        Niniejsze ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych   w dniu 02.06.2016 roku pod numerem: 66735-2016

 

 

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE