PN-25/16 - zmiana terminu złożenia i otwarcia ofert PDF Drukuj Email
Wpisany przez Adrianna Zalewska   
poniedziałek, 10 października 2016 10:59
Dotyczy postępowania nr PN-25/16 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i serwis aparatu do znieczulenia, respiratora oraz trzech monitorów pacjenta.

Zamawiający – Zachodniopomorskie Centrum Onkologii z siedzibą w Szczecinie informuje, iż w związku z zadanymi zapytaniami dotyczącymi postępowania nr PN-25/16, zmianie ulegają następujące terminy:
1) Termin złożenia ofert: do 17.10.2016 roku do godz. 10:00.
2) Termin otwarcia ofert: 17.10.2016 roku o godz. 10:15.

Miejsce złożenia oraz miejsce otwarcia ofert nie ulegają zmianie.

Odpowiedzi na pytania zostaną udzielone w terminie późniejszym, Zamawiający jest w trakcie ich uzgadniania.