ogłoszenie o wszczęciu postępowania nr PN-26/20 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Adrianna Zalewska   
wtorek, 13 października 2020 13:29

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR PN-26/20
Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin ogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 prawa zamówień publicznych:

NA WYKONANIE PRAC ADAPTACYJNYCH BUNKRA POD MONTAŻ AKCELERATORA.

I.    Informacje ogólne.

1. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje w ogłoszeniu o zamówieniu udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 6 ustawy.
3. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje udzielania zaliczek, zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
5. ZAMAWIAJĄCY wymaga wpłaty wadium, będące warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wysokość wynosi 18 000,- zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych).

II.    Podstawy do wykluczenia WYKONAWCY z postępowania.

ZAMAWIAJĄCY wyklucza z postępowania WYKONAWCÓW, którzy:
* podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy;
* w stosunku, do których otwarto likwidację, a w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację ich majątku lub sąd zarządził likwidację ich majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U. 2020 poz. 814) lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1228);
* naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na zasadzie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy chyba, że WYKONAWCA dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.

III.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia.

1. Oferta powinna być napisana w języku polskim. Oferowane ceny winny być wyrażone w złotych polskich.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu WYKONAWCY.
3. Wszystkie dokumenty lub oświadczenia, zawarte w ofercie składanej elektronicznie na mini portalu, winny zostać sporządzone i złożone w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez WYKONAWCĘ lub elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby(ę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu WYKONAWCY. Przez kwalifikowany podpis elektroniczny rozumie się podpis wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne- podpis elektroniczny, spełniający wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1173) i w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (Dz. Urz. UE L 257 z 28.07.2014r., s. 73).
4. W przypadku ofert pisemnych wszystkie strony oferty a także miejsca, w których WYKONAWCA naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę, natomiast zawarte w ofercie kopie dokumentów muszą posiadać poświadczenie zgodności
z oryginałem. Poświadczenia takiego może dokonać pełnomocny przedstawiciel WYKONAWCY. Każda strona oferty pisemnej winna być ponumerowana.
5. Oferta na etapie jej składania powinna zawierać:
5.1.    Ofertę cenową w formie wypełnionego, lub wykonanego przez WYKONAWCĘ formularza ofertowego zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
5.2.    Upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej).
5.3.    W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnienia warunków udziału WYKONAWCA przedstawia:
5.3.1.    Oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do formularza ofertowego, aktualne na dzień składania ofert.
5.4.    Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie jak w pkt. 5.3.1.
Uwaga: edytowalną wersję formularza ofertowego wraz z Załącznikiem nr 1, ZAMAWIAJĄCY umieścił na stronie internetowej.
6. WYKONAWCA, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez ZAMAWIAJĄCEGO na stronie internetowej informacji, dotyczącej firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U 2020 poz. 1076 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7.    Przed udzieleniem zamówienia WYKONAWCA, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie 5 dni od dnia wezwania przez ZAMAWIAJĄCEGO, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU następujące oświadczenia i dokumenty:
7.1.    W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnienia warunków udziału WYKONAWCA przedkłada:
7.1.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji  w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
7.1.2.    Aktualne na dzień złożenia zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że WYKONAWCA zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub, wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
7.1.3.    Aktualne na dzień złożenia zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego albo innego dokumentu potwierdzającego, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że WYKONAWCA zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowy w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub, wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
7.1.4.    Aktualne na dzień złożenia informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy.
Uwaga: dokumenty wskazane w pkt. 7.1.2. i 7.1.3. muszą być wystawione w terminie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 7.1.4. w terminie nie wcześniejszym niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.1.5.    Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
* w pkt. 7.1.4 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy,
* w pkt. 7.1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Uwaga: dokumenty powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed   upływem terminu składania ofert,
* w pkt 7.1.2 i 7.1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Uwaga: dokumenty powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7.1.6.    Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, w pkt 7.1.1 - 7.1.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby.
7.1.7.    WYKONAWCA mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 7.1.4, składa dokument, o którym mowa w 7.1.5. tiret pierwsze, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby.
Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 7.1.5. stosuje się odpowiednio.
7.2.    W celu potwierdzenia posiadania przez WYKONAWCĘ niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia:
7.2.1.    Wykazu robót w zakresie robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie (adaptacji) pomieszczeń w celu instalacji akceleratora medycznego lub symulatora terapeutycznego lub rezonansu magnetycznego,
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały prawidłowo wykonane i ukończone zgodnie z przepisami prawa budowlanego, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ – edytowalną wersję ZAMAWIAJĄCY umieścił na stronie internetowej).
Dla spełniania tego wymogu ZAMAWIAJĄCY żąda wykonania, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie (adaptacji) pomieszczeń w celu instalacji akceleratora medycznego lub symulatora terapeutycznego lub rezonansu magnetycznego, o zbliżonym zakresie robót, jaki został opisany w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, o wartości brutto minimum 500 000,- zł.
ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio ZAMAWIAJĄCEMU.
7.2.2.    Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ (edytowalną wersję ZAMAWIAJĄCY umieścił na stronie internetowej). Kierownik budowy i kierownicy robót muszą spełniać poniższe warunki:
7.2.2.1.    kierownik budowy – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a. łącznie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, z czego co najmniej jedno na stanowisku kierownika budowy na inwestycji o wartości brutto minimum 350 000,- zł,
b. posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub  konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi,
7.2.2.2.    kierownik robót sanitarnych – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a. łącznie, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót sanitarnych, posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami sanitarnymi w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przez okres nie krótszy niż 5 lat,
7.2.2.3.    kierownik robót elektrycznych – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a)    łącznie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych, posiadać uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych przez okres nie krótszy niż 5 lat,
7.2.2.4.    kierownik robót budowlanych – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a. łącznie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót budowlanych, z czego co najmniej jedna realizacja zadania na stanowisku kierownika robót budowlanych o wartości brutto minimum 350 000,- zł,
b. posiadać uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej w zakresie konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przez okres nie krótszy niż
5 lat.
Uwagi: 1)    Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy z kierownikiem robót elektrycznych, lub budowlanych z zastrzeżeniem spełniania wszystkich wymogów przewidzianych dla łączonych funkcji.
2)    WYKONAWCA po wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia kopii umów potwierdzających dysponowaniem ww. kadry kierowniczej, kserokopii uprawnień budowlanych wskazanych osób oraz potwierdzenia przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
Do Załącznika Nr 6 do SIWZ należy załączyć informację o posiadaniu opisanych powyżej kwalifikacji, doświadczenia.
7.3.    W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez WYKONAWCĘ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia, wystawionej nie wcześniej niż miesiąc przed upływem terminu składania ofert, informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których WYKONAWCA posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych, lub zdolność kredytową WYKONAWCY, na kwotę nie mniejszą niż 350 000,- zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od WYKONAWCÓW zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w ofercie i przedłożonych na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY niniejszym dokonuje wyboru tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 24aa ustawy, toteż oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, ZAMAWIAJĄCY dokona w odniesieniu do WYKONAWCY, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, po wcześniejszej ocenie wszystkich ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w specyfikacji.
7.4.    WYKONAWCA dołączy do oferty zestawienie kosztów z podaniem cen robocizny, materiałów, sprzętu oraz narzutów i cen jednostkowych. Zestawienie kosztów należy przedłożyć w formie papierowej i elektronicznej.
7.4.1.    Zestawienie kosztów powinno zostać przygotowane według opracowanego przez WYKONAWCĘ przedmiaru robót (załączonego do zestawienia).
7.4.2.    Wszystkie pozycje w zestawieniu kosztów muszą zawierać cenę jednostkową. Ceny jednostkowe i wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Na stronie tytułowej WYKONAWCA poda cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia (brutto, cyfrowo i słownie, VAT, cenę netto) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7.4.3.    Elementy cenotwórcze tj. stawka robocizny, wysokość narzutów winny zostać umieszczone na stronie tytułowej części zestawienia kosztów określonej branży i odnosić się do wszystkich pozycji.
7.4.4.    W cenie materiałów należy uwzględnić koszt ich zakupu.
7.4.5.    ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów.
7.4.6.    Różnice pomiędzy przyjętymi przez WYKONAWCĘ w powyższych dokumentach ilościami, cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko WYKONAWCY
i obciążają go w całości.
7.4.7.    W razie nie wyszczególnienia przez WYKONAWCĘ w zestawieniu kosztów jakiejkolwiek pozycji, bądź zakresu robót niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że zostały one przez WYKONAWCĘ ujęte w ogólnej cenie wykonania zamówienia.
7.4.8.    ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo weryfikacji i żądania wyjaśnienia treści zestawienia kosztów i przedmiarów ofertowych celem stwierdzenia, czy oferta nie zawiera błędów, ceny rażąco niskiej, lub ceny odbiegającej od cen rynkowych.
8. ZAMAWIAJĄCY żąda wskazania przez WYKONAWCĘ w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez WYKONAWCĘ firm podwykonawców.
9. WYKONAWCA, który wykazując spełnianie warunków, o których mowa, w pkt 7.2. i 7.3, polega na zasobach innych podmiotów (potencjał podmiotu trzeciego) na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi przedkłada:
9.1. W celu udowodnienia ZAMAWIAJĄCEMU, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia żąda dokumentów, określających:
* zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia,
* zakres dostępnych zasobów innego podmiotu,
* sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu,
* zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
* czy podmiot, na zdolnościach, którego WYKONAWCA polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
9.2.    W celu wykazania, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia ZAMAWIAJĄCY żąda dokumentów wymienionych 7.1.1. – 7.1.4.
9.3.        WYKONAWCA odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez ZAMAWIAJĄCEGO wskutek nieudostępnienia zasobów przez ten podmiot.
10. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu WYKONAWCÓW wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie
do reprezentowania konsorcjum, w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z ZAMAWIAJĄCYM, składania i odbierania oświadczeń, w tym oświadczeń woli, dokumentów w toku postępowania. Ponadto oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.3.1. i dokumenty określone w punkcie 7.1.1 – 7.1.4 wymagane są od każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie.
11. W przypadku braku lub niekompletności czy wadliwości jakiegokolwiek z wymienionych wyżej oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw ZAMAWIAJĄCY wzywa WYKONAWCĘ, którego ofertę ocenił za najkorzystniejszą do złożenia, uzupełnienia, względnie do udzielania wyjaśnień w terminie wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO, pod rygorem wykluczenia WYKONAWCY z postępowania. Brak dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 5.2 – pkt 10 mimo wezwania do ich uzupełnienia w trybie określonym w art. 26 ust. 3 ustawy oraz nie zachowanie innych wymogów określonych w specyfikacji spowoduje wykluczenie WYKONAWCY. W takim przypadku ZAMAWIAJĄCY przystąpi do zbadania, czy kolejny w rankingu WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
12. Każdy WYKONAWCA przedłoży tylko jedną ofertę. Przedłożenie przez WYKONAWCĘ więcej niż jednej oferty wiąże się z odrzuceniem obu ofert.
13. WYKONAWCA składający ofertę może wprowadzić zmiany, lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem stosownej korekty zamieszczonej w miniPortalu, lub otrzymania, przez ZAMAWIAJĄCEGO, pisemnego powiadomienia o zmianach lub wycofaniu oferty. Zmiana lub wycofanie oferty zamieszczonej w miniportalu, lub doręczonej Zamawiającemu w formie pisemnej musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert. Wycofanie lub zmiana oferty po upływie terminu składania ofert są niedopuszczalne.
14. Jeżeli okaże się niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, ZAMAWIAJĄCY może, na każdym etapie postępowania, wezwać WYKONAWCÓW do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających,
że spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
15. Warunki potwierdzające udział Podwykonawców w realizacji zadania według wykazu podwykonawców (Załącznik Nr 7 do SIWZ).
W przypadku wskazania podwykonawców, WYKONAWCA zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany formularz, z zakresem robót budowlanych, jakie WYKONAWCA planuje powierzyć podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. formularza ZAMAWIAJĄCY uzna za potwierdzenie, że WYKONAWCA wykona całość prac bez udziału podwykonawców.

IV.    Kryterium oceny ofert.

1. cena: 60%
2. okres gwarancji na roboty budowlane: 20%
3. okres gwarancji na wszystkie urządzenia zamontowane w ramach prac adaptacyjnych: 20%

V.    Informacje końcowe.

1. Termin składania ofert: 29.10.2020 roku do godz. 9:00.
2. Adres, na jaki oferty powinny być wysłane: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, budynek administracyjny, I piętro, pokój 1.04 – sekretariat.
3. Ofertę elektroniczną WYKONAWCA składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez WYKONAWCĘ jest dostępny dla WYKONAWCÓW na miniPortalu.
4. Adres strony, na której zostanie udostępniona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.szczecin.pl
5. WYKONAWCA jest związany złożoną ofertą przez okres trzydziestu dni, począwszy od upływu terminu składania ofert.
6. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: do 15 tygodni od dnia zawarcia umowy.
7. Ogłoszenie o zamówieniu nr PN-26/20 zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  w dniu 13.10.2020 roku pod numerem: 596477-N-2020.